tisdag 18 oktober 2011

Succé på succé.

Idag precis när jag bakat klart kakorna kom en jobbarkompis gående med en kille. Jag hälsade på honom och hon presenterade mig som "Cecilia, vår prod.ass, runner, inspelningsass och jaa....typ allt." Sen presenterade hon honom och han var koordinator på en filminspelning just nu. Lite skämtsamt sa jag att "ja, om du någonsin behöver något av ovanstående så är det bara att ringa."

"Jaa, det är ju jättebra att veta!" svarade han då. 

Och det är inte ens det bästa. I det ögonblicket kunde jag säga "får jag bjuda på en nybakad kaka?" Succé!! Så nu har han mina uppgifter. Heja! Hoppas jag hittar ett nytt jobb snabbt efter detta, även om det inte hade skadat att vara ledig en vecka ;) Har ju inte varit ordentligt ledig sedan förra sommaren, och då tågluffade jag i tre veckor...


Vi har många allergiker på detta blocket, så det är mycket att ta hänsyn till... jag hade ju egentligen tänkt göra snickerskakor, men vill helst inte döda någon så jag fick kompromissa, men det blev succé ändå och fatet blev länsat med orden förödande goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar