tisdag 4 oktober 2011

Randomness.

Varning: fot! Såhär såg min häl ut i lördags. Baby foot funkar kan jag berätta. Det tar ungefär en vecka, sen tappat du all hård hud du någonsin haft på dina fötter, och där under döljer sig alldeles babymjuk hud. Fantastiskt! OBS, har man mycket förhårdnader kan man behöva två behandlingar. Så värt det.


Och mamma, en växt lever fortfarande hos mig!! Trots att jag till och med vattnat den två gånger. Eller nej, jag duschade den. Fint ska det va. Och!!! Sist jag la ut en bild på mitt mirakel så hade den massa knoppar överst, nu är där två blommor istället och jag väntar nu på att den sista ska slå ut. Det finns ingen hejd på min stolthet över detta. En växt har överlevt två veckor i min vård. Har bara hänt en gång tidigare och då för att vi köpte en växt som inte går att ta livet av.


Och nu till en fantastisk film jag och Arash såg på bio i helgen: Crazy stupid love. Helt underbart bra, den bästa filmen jag sett i år! Den är rolig, charmig, söt och smart. Jag överdriver inte när jag säger att publiken, inkl jag själv, skrek av skratt och klappade händerna mitt i filmen. Jag har aldrig varit med om det tidigare i Sverige! Riktigt bra film, jag rekommenderar den varmt.








Och nu till utslagsfrågan: vilken show har denna tjej som är med i filmen tävlat i. Mamma, jag räknar med att du kan det!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Andra Bassängvägen,Stockholm,Sverige

2 kommentarer:

  1. Eäh, borde jag veta det? Sorry. Bra med orkidén men ett gott råd, duscha INTE den!

    SvaraRadera
  2. MÅSTE se den filmen! Har hört från flera håll hur bra den är :) Dessutom är ju Ryan Gosling med! :)

    En kompis i Göteborg har typ 16 orkidéer och hon duschar alltid de. Hon påstår att hon haft dem i många år så för henne funkar det tydligen utmärkt att duscha dem. Ta för gud skull inga råd från mig bara. Jag har hittils dödat alla orkidéer som kommit i min väg... :(

    SvaraRadera