torsdag 20 oktober 2011

Sleepyhead.

Jag är så trött! Jag förstår inte hur man kan vara så här trött. Jag har nästan somnat sittandes på jobbet idag, så trött är jag. Men trots det cyklade jag i ett iskallt spöregn till Friskis och väntar nu på att cirkelgymspasset ska börja. Trots att jag egentligen inte orkar. Äääh, jag orkar! Kommer vara så nöjd efteråt! Sen ska jag hem, äta lite och sedan sova tidigt, plus ta mig lite sovmorgon i morgon. På eftermiddagen kommer min syrra, får se om jag kan sluta tidigare eller om hon får hänga med mig på jobbet lite. Vilket som blir nog bra, och det ska bli roligt att hon kommer!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Mäster Samuelsgatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Det är lika viktigt att vila som att träna! Sköt om dig!

    SvaraRadera