söndag 16 oktober 2011

Utvärdering vecka 1.

En vecka av mitt nya liv bakom mig nu. Det känns bra. Jag har tränat indoor walking två gånger, skivstång en gång, cyklat fram och tillbaka till jobbet sex gånger, och tränat några gånger med Jillian Michaels 30 day shred. Jag bara längtar nu till jag är klar med level 1, vill börja på level 2 nuuuu men ska vänta tills jag gjort lvl 1 10 gånger som man ska.

Jag har ätit bra, trots slutfest och helgjobb med massa godsaker, så jag är nöjd med min första vecka. I morgon är det nya tag igen, då är jag ledig så jag tänkte börja morgonen med en joggingtur och på kvällen ska jag träna skivstång igen. Längtar!

Och eftersom jag varit duktig fick jag efterrätt idag! Rysk yoghurt med frysta hallon, det smakar godare än glass - jag lovar! En bra efterrätt som jag inte behöver ha dåligt samvete för. Det är bra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar