lördag 29 oktober 2011

Hello, goodbye.

Idag är jag tillbaka och fit for fight. Mitt beroende visade sin sanna obehagliga sida igår och jag åt tills jag mådde illa, enbart för att jag var stressad och upprörd. Dock bara "bra" saker men inget är bra i överflöd. Allt är inte alltid perfekt och utmärkt i mitt liv, trots att det kanske kan se ut så ibland. Jag väljer vilka sidor jag visar helt enkelt. Men idag är jag tillbaka på banan och har startat dagen med tre kokta ägg, smör och lite kaviar. Ska snart gå mot jobbet, eftersom vi slutade så sent åkte jag taxi hem så min cykel är kvar på jobbet. Men solen strålar och det är 11 grader ute så det blir bra skönt med en promenad! :) idag är det dag två ute på Stockholmsmässan, och ikväll blir det fantastiskt spännande. Vi har stuntmän, 10 st special effects-killar och alla är på helspänn. Skoj!

15-00 here I come!

När jag jobbar kan ni kolla in denna videon här. Killen sjunger helt fantastiskt, och gjorde en cover på Taylor swifts sparks fly tror jag det var. Sedan tweetade hon om det och här beskriver han den bästa dagen i sitt liv. Taylor skriver på twitter om honom och sedan springer han helt random på henne på stan samma dag. Helt sjukt. Titta:
Kolla in killen här.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar