onsdag 12 oktober 2011

I like to move it move it!

Sov som en gris i natt mellan 22:00-07:40 då jag vaknade av mig själv. Känner mig ändå inte så värst mycket piggare idag, men det kan ha och göra med min kropp. Fick rulla ur sängen imorse för jag hade sån träningsvärk.

Lista på träningsvärk (ondast först, men fortfarande ont längst ner):
1. Vaderna
2. Låren
3. Rumpan
4. Bröstmusklerna
5. Magen
6. Ryggen

Ja, egentligen skulle man kunna säga hela kroppen, men jag har ju faktiskt inte ont i mina triceps, så det vore att ljuga. Dessutom skulle jag inte få göra en fin lista då.

Men det hindrar mig inte, för 18:45 ska jag träna indoor walking, oavsett vad! Så nu äter jag mellanmål, trots att jag inte brukar göra det, men någon uppladdning behövde jag idag, blir alldeles för långt mellan målen annars. Det värsta jag vet är ju lättprodukter och färgad skokräm, förlåt margarin hette det visst, men idag gjorde jag ett undantag. Köpte kesella i lättvariant, men först efter att noga granskat innehållet. Det skiljer inget på innehållet och den har 13 g protein per 100g vilket är mycket bättre än den andra. Så det äter jag med lite pumpakärnor och en halv avokado. Gott!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Södra Hamnvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar