torsdag 27 oktober 2011

Fanmail.




Tips: ska du skicka beundrarbrev till en skådis så är det ju lite smart att skicka till oss på drama, men Anno 1790 filmades för ett år sedan. Jag som är gammal brevbärare hade ju dock inte hjärta att ignorera det, så nu börjar operation: hitta adressen! Det ska nog inte vara helt omöjligt! :)

Idag tränade jag cirkelgym efter jobbet. Älskar det! Svetten bara rinner och musklerna värker efteråt. Mamma berättade att det snart börjar i Halmstad, ett bra tips! Det är fantastiskt roligt :)


I morgon jobbar jag 17-02. Det ska bli skönt att få sova lite. Jag funderar dock på att träna på förmiddagen, och sedan på eftermiddagen ska jag fika med min chef på academic. Eller ja, får se. Orkar kanske inte :) och dessutom fikar jag ju inte! Skulle behöv tvätta istället för att fika, men jag hinner säkert alltihop. Kommer nog inte kunna sova så länge ändå. Oj, intresseklubben hoppar och studsar. God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords Väg,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar