onsdag 19 oktober 2011

Börja dagen starkt.

Började dagen med level 2 av the 30 day shred, trots att jag mest ville ligga kvar i sängen och sova en halvtimme till. Men det gjorde jag inte och ack vad jag ångrade mig många gånger under träningen. Herregud vad jobbigt det var! Det är upplagt så att man värmer upp, sen är det tre "circuts" där varje del består av 3 minuter styrka, 2 min kondition och 1 min mage. Låter lätt, men de sista sekunderna så vill jag mest dö och längtar efter nästa del! Det känns bra nu efteråt, även om mina lår värker igen. De som precis slutat göra ont efter en hel veckas konstant träningsvärk!


Svettig? Neejdå.

Nu borde jag klä på mig och cykla till jobbet, men jag har en känsla av att backarna dit kommer vara extra jobbiga idag...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sabbatsbergsvägen,Stockholm,Sverige

1 kommentar: