lördag 29 oktober 2011

I morgon är en annan daaaaag.

Så var jag hemma. Alltså, dagens har inte känts alls bra. Det har varit mycket irritation och missförstånd, och jag känner att jag inte heller presterat på topp. Men filmat blev det ändå, och nu är dagen äntligen över. Halleluja. Allt kan ju inte alltid gå bra, tyvärr.

Men i morgon är en annan dag som den där schlagerlåten hette, och då jäklar ska jag ta revansch. Jag och typ alla andra tror jag.
Nattfilmning. Bläää.

Och om någon gav mig en påse godis nu eller om jag hade något hemma som var det minsta onyttigt skulle jag utan tvekan sätta i mig allt nu. Jag är trött, lite irriterad och då blir mitt stressyndrom att sockerbegäret tittar fram. Thank god att jag inte har något hemma som är värre än typ paranötter eller frysta hallon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar