torsdag 27 oktober 2011

Me so hungry.

Idag satte jag för första gången ner foten på mitt jobb. Vår inspelningsass blev sjuk och åkte hem, så jag var tvungen att vara på plats. Det blev dock inte så för jag fick köra skytteltrafik med skådisar. Kom tillbaka precis till lunchen och blev då tillsagd att åka till drama med en som precis blev klar då. En timme senare var jag tillbaka på plats och skulle äta min lunch, då säger de: "du ska köra Ola tillbaka nu."

Jag tittade bara på han som sa det och sa "nä du, för jag ska äta min lunch nu." Tystnad, jag brukar ju aldrig opponera mig men jag måste väl också få äta? Annars skulle ju min lunch blivit två timmar försenad. Så jag åt och sedan fick han skjuts tillbaka. Så de så! Nu är jag platsass. Då är man så här snygg:


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ritorpsvägen,Solna,Sverige

2 kommentarer: