söndag 1 januari 2012

Jag hade fel.

Igår när jag kom hem till Gerda så var det första hon sa "Vi måste se Tabula Rasa!" Jag sa ju att vi är Buffy-soulmates. Vi var rörande överens om vilka avsnitt vi skulle se, gjorde till och med en lista som hennes pojkvän tyckte var väldigt rolig. Man kan aldrig vara för noggrann när det kommer till en perfekt tv-serie.

Vilket leder mig till hur himla fel jag hade häromdagen när jag listade de bästa uppträdandena från säsong tre av Glee. Jag missade ju nästan hela mash up-avsnittet! Förutom Rumor has it/someone like you då.

Ms Corcoran och Mr Shue - You and I. Lady Gagas låt som jag älskar.

Glee - You and I / You and I from Maria on Vimeo.

Dodgeball war mellan New Directions och the Truble Tones till Hit me with your best shot/One way or another. Briljant, som alltid. Plus att det finns en väldigt rolig bakom scenerna-video till den också.

Glee - Hit Me With Your Best Shot/One Way Or Another from Maria on Vimeo.

Och Fix You behöver aldrig en förklaring.

S3E03 Fix You from MC on Vimeo.

Hedersomnämnande: Blaine och Last Friday Night.

Glee - Last Friday Night (T.G.I.F.) from Maria on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar