tisdag 31 januari 2012

Hej och välkomna till min sinnessjuka värld.

Hej Erika och välkommen, jag älskar dig. Och dels tycker jag sjukt synd om dig som missade Lady Di, men samtidigt - du fick se Glee live!!! Jag dör av avundsjuka. Synd att du inte var på konserten i Dublin. Den hade jag dödat för att ha varit på. Öh, och skaffa tumblr! Bästa stället för All Things Glee.

Eller så säger jag det för att jag är en liten smula packad, men det är inte mitt fel. Gratis öl är gratis öl, någon måste dricka dom. Hur som helst gjorde jag detta när jag såg din kommentar: 
The Naya Dance!

1. Idag slutade två personer jobba på mitt jobb.
2. Jobbet bjöd på mat och öl efter jobbet för att fira (?) detta. Eller fira dom. Vilket som.
3. Vid mitt bord diskuterade vi existentiella livsfrågor. På engelska. Wow.
4. Sedan spillde bartendern en öl på mina jeans. Eftersom jag spillde en halv kopp kaffe på dom i morse så brydde jag mig inte så mycket. Han gav mig dock två öl och en mugg nötter i kompensation.
5. Nu är jag lite full.

Ska försöka sova, för om fyra timmar är det Gleeeeeee!

(För den där Kristen Bell-intervjun kommer aldrig sluta vara rolig)

Och titta, både Dianna och Harry (Quinn och Mike från Glee) älskar också Kristens intervju hos Ellen!!

1 kommentar:

  1. Så synd var det inte om mig att jag missade henne.. De hade en spelning kvar i London.. jag hade pengar.. och möjlighet att få en biljett till.. med hur bra plats som helst.. så jag gick igen.. oups.. men då var inte Naya där.. Men jag fick se dem alla.. och de flesta två gånger.. och Gyneth Paltow :)
    Men SKA se dem i sommar också.. bara de släpper biljetterna.. Blir en liten resa då till USA.. men lite får man vll offra.. som mat i höst.. och boende.. men det e ju bara petiteser...

    Aja.. Ska packa ihop mig för att gå till skolan och ha lite envariabelsanalys och omtentaplugg för fysiologi.. :/
    Men dagen är iaf bra då man fått se ett nytt avsnitt an GLEE!!!

    Sorry för långt inlägg och dålig stavning.. :P

    SvaraRadera