torsdag 26 januari 2012

I wanna be startin' somethin'!

URSÄKTA?

När började Glee bryta sina egna regler?! Det heter First Listen Friday av en anledning, inte First Look Thursday. Men jag bryr mig inte ens, för vi fick Wanna be startin' somethin' precis. Jag dör. Nej det gör jag ju inte. Jag hyperventilerar bara lite. Eller flailar.


Denna videon visar dock bara Glees fruktansvärda problem med ljussättning och färgläggning i år. Allt är grått. Vad är deras problem?! Inte för att jag egentligen ens ser, jag stirrar bara på Heather. Hon är en så sjukt överlägsen dansare, synd att de inte låter henne visa upp det mer.
(Fast inte egentligen, hon och Naya delar första plats. Och Kevin. Och gif:en är fortfarande från Nuthin' but a Glee thang, en av de bästa youtube-videosarna nånsin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar