måndag 23 januari 2012

Jag är nog också lite smått galen.

Min granne ovanför mig är ju lite smått galen och skriker som bekant halva kvällarna igenom. På senaste tiden har han varit lite lugnare dock, och jag undrar om han börjat inse att det är ganska lyhört i vårt hus. För om jag hör honom så tydligt måste han ju höra min asgarv som jag ger ifrån mig ibland när jag ser på roliga saker. Som igår, när jag hittade detta.

Från Glee live tour 2011. Så här brukade det se ut under Somebody to love.

Men en kväll var Dianna Agron sjuk. Haha, nu börjar jag skratta igen!!



01:58

1 kommentar:

  1. HAHA!! Var länge sedan jag skrattat så mycket!! Ellen och Kristen Bell var ju epic :) Och detta!
    Var i London i sommras när Diana inte var där.. :(

    Har precis hittat hit men har som sagt inte skrattat så mycket åt en enskild blogg på länge :)

    SvaraRadera