måndag 30 januari 2012

Sag awards 2012.

Dom vann inte. Såklart. Det går ju som sagt inte att se något. Hur som helst: bilder!!
Hello Naya. (Som inte svimmade!! Stora pluspoäng från Golden Globes. Och sen att hon kom hand i hand med den mest avskydda manusförfattaren på Glee gör väl inte saken så bra kanske. People are upset. Som vanligt. Oh well. What makes her happy...)
Darren, Lea och Kevin.
Hennes ögon är sjuka. Riktigt sjuka. 
Och Dianna hade även den finaste klänningen tycker jag. 
Hej Sandy från Grease. Eller vänta?! Heather Morris var där? Jag trodde hon skulle vara på Seaworld den här gången. Kanske Magic Mountain. Men nej, hon kom faktiskt! Som Sandy från Grease visserligen, men ändå.

Vad hette det nu igen? Just det; flailing

Haha, och jag försökte precis hitta videon som sprids på Naya och Matt som håller varandra i handen. Jag sökte på "matt naya holding hands". Youtube rättade mig:
HeYa for the win.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar