måndag 30 januari 2012

Avsnitt tre.

Åh, var det någon som såg Äkta Människor igår förresten? Jag tyckte det var ett riktigt bra avsnitt, och till och med de på jobbet som var lite tveksamma förra veckan sa att det börjar bli riktigt intressant nu. Skoj! Det är nästan tråkigt att jag vet vad som händer hela tiden dock, det blir ju inte lika spännande då... men jag tycker fortfarande det är en riktigt bra serie. Jag kommer stå först i kön för att köpa den när dvdboxen kommer ut. Till skillnad från Gustafsson där jag sa till min familj att om någon köpt den till mig i julklapp så var det lika bra att byta direkt, för det fanns inget jag önskade mig mindre än den.

Och det är inte bara jag som är upprörd över eftertexterna. Just nu i vår hemliga facebookgrupp:

1 kommentar:

  1. Pappa och jag tycker också att den är riktigt bra!

    SvaraRadera