tisdag 17 januari 2012

Blackberry.

Hur nöjd är jag med mitt liv just nu? Prylnörden i mig är såååå glad!
Så nu har jag två telefoner! Och ja, det är tennis på tv:n som speglas. Jag jobbar med sport som sagt.
Självklart är den redan Ceciliafierad. Pink. Den ser nästan liten ut här, men tro mig - den är stoor. Fast fin.

Nu ska jag bara lista ut hur den funkar också. Och kanske importera lite nummer så jag kan använda den. Nu har jag bara mail och kalender, vilket iförsäg är väldigt bra. Åh, jag älskar prylar.

Och det är Glee-dagen, jag kommer inte vara tyst.

Promobild inför kvällen.
Jag älskar att de sitter på pallar! Alla nummer de gjort på pallar har alltid varit de mest fantastiska! Somewhere over the rainbow (live, så söt, Naya gråter), True colors, To sir with love (får mig att gråta varje gång). Och dessutom får Santana äntligen ha riktiga kläder, halleluja.

The first time ever I saw your face - Santana, Mercedes, Rachel och Tina. Jag längtar efter att klockan ska bli två i natt så jag kan titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar