tisdag 10 januari 2012

Det händer saker hela tiden okej?! Det är inte mitt fel att min blogg bara handlar om Glee!! Skyll på skaparna!! Eller HeYa. Allt är deras fel. Egentligen.

Åh herregud, det är så mycket känslor i Glee-världen just nu! Inom ett dygn har Jane Lynch fått alla emot sig för sitt uttalande, Heather Morris har fått sjukt stort stöd (och väldigt mycket hat men det kan vi ignorera för folk är dumma i huvudet och fattar inte att de inte är sina karaktärer utan faktiskt har liv utanför Glee och får flytta ihop med sina pojkvänner), Lea Michele uttalar sig sedan och anser att Brittana fått lika mycket screen time som Finchel (oj, och där fick hon också alla emot sig), sedan släpps spoilers för säsong fyra och sedan så släpper tv-guide bilder från deras photoshoot med Glee till Michael Jackson-avsnittet. En stor och omtumlande dag. Alldeles för många känslor.

Men ack så fina bilder.




Jag vet ärligt talat inte vem jag ska kommentera här. Det är dött lopp mellan Kurt och Blaine. Vad gör dom?!
Kan vi alla ta ett ögonblick och säga "aaaaaaw". Inte? Bara jag? Okej, jag återvänder till tumblr.
Dianna Agron och Kevin McHale (McTroll).

Vänta, vi får nog ta ännu ett "aaaaaaww"-ögonblick. Bee och little Bee!
På SVT hade vi lasermätare för avståndet. HA! Ta det dumma USA. Eller ja, typ.
Fast de har gjort Michael Jackson innan. För bara några avsnitt sedan. Först Jackson 5's ABC, sedan Janet Jacksons Control och sist men inte minst Man in the mirror.

Credits: http://blablaemgeral.tumblr.com

Och nu berättade Lily att hon ska ha ännu en live chatt på torsdag! Så mycket lyckokänslor. Denna gången när kl är 19 i Sverige, slipper jag vara vaken hela natten! :D haha. Nu ska jag tänka ut bra frågor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar