onsdag 11 januari 2012

Baby, I was born this way.

De har inte ens sagt att det kommer bli en Glee tour till Europa (eller ens USA) till sommaren, men jag har redan börjat planera vad jag ska skriva på min Born this way-tröja som jag i så fall ska ha på mig. Hihi.

Born this way - Glee 3D concert movie

(och nej, det skulle inte stå Lebanese på Santanas tröja (hon är hispanic) (inte för att tröjan ens har att göra med hennes ursprung) (oj vad många parenteser det blev) men det var Brittany som gjorde den åt henne...)

(Åh, det är People's choice awards ikväll och Glee är nominerade (Lea för bästa comedy actress, Cory för bästa comedy actor, Gwyneth Paltrow för bästa gästroll, Glee för bästa komediserie) och just nu så är Good Luck Glee Cast trending på twitter.)

(och Taylor Swift är nominerad till tre people's Choice awards!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar