tisdag 24 januari 2012

Who's bad?

Och det är en inte ens First Listen Friday. Det är tisdag. En hel vecka kvar, och redan har vi fått en sång.

Artie (Kevin McHale), Blaine (Darren Criss) och Santana (Naya Rivera) - Bad. Jag förväntade mig mer bad-ass, men det får duga. De ska sjunga den i parkeringsgaraget nedan tydligen. Det var nog därför jag förväntade mig mer bad-ass, men det är Naya och varje låt hon gör är bäst. Till och med Trouty mouth. Och sedan debatterar jag med mig själv om jag ska posta monsterinlägget om det sjuka som hände på twitter i natt när en person skrev de sjukaste sakerna jag läst i hela mitt liv till Naya och som till och med fick hennes pappa att hoppa in och försvara henne (hon själv kommenterade det inte) och då gick personen till personangrepp mot hela hennes familj. Helt jäkla sjukt var det. Allt på grund av en jäkla bild, som knappt kan räknas som en bild. Halvbild skulle jag säga.

Detta är en riktigt bild, från när de ska sjunga Bad. Nu ska jag lyssna på låten på repeat tills jag slutar vara arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar