söndag 22 januari 2012

Behind The Scenes.

Första gången jag träffade Eva var hon i full makeup och skällde ut mig för något som inte var mitt fel. Det var min andra dag på svt. Det tog mig en månad innan jag vågade prata med henne igen. Eller med någon av hubotarna för den delen, jag tyckte de såg så läskiga ut. Och en gång var vi och filmade på söder när Lisette kom gående (Mimi/Anita) och jag kände inte igen henne för hon var utan smink. Och statisterna ska vi inte ens prata om, jag kunde stå och prata med dom en lång stund, och två minuter senare kunde jag inte säga vem av dom det var jag pratade med för de såg exakt likadana ut.

Men det kändes bra med första avsnitten, jag längtar till nästa vecka nu!

1 kommentar:

  1. Hej Cecilia!
    Ditt jobb verkar så intressant. Du skulle inte vilja gästblogga hos mig och berätta mera? Om du kikar in på min blogg www.sannamarie.bloggspace.se och tittar till vänster under kategorin gästbloggare så ser du vilka som tidigare varit gäster. Låter detta intressant så maila mig gärna på susanne.juhlin@hotmail.com
    Själv är jag författare.
    Kram!
    Sanna
    P.S Tyckte Äkta människor var jättebra - nytt & fräscht.

    SvaraRadera