torsdag 12 januari 2012

Jäkla skitserie. Fast det är bara jag som får säga så. För egentligen är den bäst.

Först: 

Och jag är "JÄKLA SKITSERIE! Kan de aldrig få kyssas, ska vi bara få blickar och kramar av paret som varit ihop längst i hela jäkla serien?!" 


Sedan: 

12. Santana, Rachel, Mercedes and Tina sing “The First Time Ever I Saw Your Face” and flash back to meeting their respective sweethearts, Brittany, Finn, Sam and Mike. (Britanna fans, prepare to hit the rewind button a lot.)
Och jag är: "MEN VARFÖR ÄR DET INTE TISDAG NATT?! Jag vill se deras blick nuuuuuu!!" Ibland undrar jag om jag inte är lite lätt bipolär. (Bipolär sjukdom eller manodepressiv sjukdom (även bipolärt syndrom) är en psykisk sjukdom som periodvis förhöjer stämningsläget till mani eller lindrigare hypomani.)

Och så var jag på Lily's europeiska live chat (hon som skrivit mitt favorit fanfiction, som hade en live chat då när jag inte sov på hela natten) och så ringde mamma för att säga till mig att sluta använda min teknik, men det gick ju inte för jag pratade ju med Lily (och vågade mig till och med på webcam denna gången!) och det var roligt, även om det var mycket lugnare än sist. Men då var vi nästan hundra pers, denna gången var det runt 40 hela tiden...


Och jo vänta, vi fick Naya att vara trending för fjärde gången på typ tre dagar precis.




Uppdatering: nu får de lägga ner, mitt hjärta klarar inte alla dessa videos och nyheter varannan minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar