torsdag 26 januari 2012

Jag måste bli mer uppmärksam.

Det är lite roligt när det kommer in tre tjejer från ekonomiavdelningen i mitt rum (mitt och mitt, vi är sex personer som ska sitta här men just nu är jag ensam) och ska presentera den nya tjejen, och jag stirrar ut alla tre för jag fattar inte vem av dom som är ny eftersom de sitter på en annan våning och jag träffar nästan aldrig de andra tjejerna som jobbar på det här företaget.

Jag är ganska säker på att jag hälsade på rätt person i alla fall. Ganska. Nu ska jag försöka se om jag kan slå rekord i hur många gånger i rad jag kan titta på ett 24 sekundesklipp på när Naya och Amber sjunger Someone like you live. Och jäkla skit att ingen har hela uppträdandet för de sjöng Rumor has it/someone like you live. LIVE! Fatta. Jag hade svimmat/dött/fått en hjärtattack. Det måste bli en live tour i år också, annars försmäktar jag. Jag hade nog gråtit ihjäl mig om jag fått se den låten live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar