lördag 14 januari 2012

Hur det blir en Brittana sex riot, skapad av Naya.

Naya, our captain.

Jag tror hon är oerhört medveten om exakt vad hon sysslar med. Väldigt väldigt medveten. Men jag orkar seriöst inte. Stop it you life ruiner. Mitt hjärta. Brittana otp. För tre timmar sedan:


Random kommentarer jag hittade.



Hennes armband på premiären av Glee 3D movie. "Brittana is love".

Sen tar vi en Taylor för hon är också bäst. Haha. Fast så gör nog alla...


Nu ska jag duscha megavarmt. Mitt mål denna vintern är att aldrig behöva sätta igång mitt element här hemma, och än så länge har jag klarat det. Igår var det 18 grader, det är lite i kallaste laget för mig, men jag tände mina sista fyra värmeljus och då steg det till 20. Jag har världens minsta lägenhet om fyra värmeljus kan åstadkomma det... :) Sedan kommer Gerda hit, wow vi är lediga på samma dag, detta är ovanligt!

1 kommentar: