lördag 14 januari 2012

And that has made all the difference.

Idag tweetade jag denna bilden på min mugg jag alltid dricker ur här hemma. Visst är den fin? Jag fick den på bion nångång.


Men idag när jag och Gerda var i stan hittade jag denna på Urban outfitters. Den är rosa, var på rea och har min absoluta favoritdikt någonsin på sig. Nu får jag dela upp tiden mellan mina fina flaskor...


Nu ska jag leka lite med final cut x och försöka komma ihåg hur man klipper en film. Wow, vad snabbt man tappar självförtroendet trots att jag pluggade det i tre år.

Och dikten är Road not taken av Robert Frost. Väldigt fin. Det är en ren slump att jag inte har just dessa raderna någonstans på min kropp, det var min största plan när jag var nitton.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Crafoords väg,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar