fredag 13 januari 2012

Men jag ska vara tyst nu, lugna er. ;)

Det är First Listen Friday (eftersom Glee äntligen är tillbaka på tisdag igen, hata vinteruppehåll), jag kan ju inte precis ignorera all the goodness. Alla låtarna är läckta nu också. Jag som brukade hata spoilers, nu kan jag inte få nog.



Moves like jagger/jumping jack flash (Artie, älskar! Tyckte till och med om honom när han och Brittany var ihop. Det var jag väl ensam om...men jag älskade när han sjöng "Isn't she lovely" till henne. De är roliga på Rachels fest när alla är jättefulla också, det är nog min favoritscen någonsin. "And then we have Brittany, the girl who turns into a stripper-drunk" och jag förstår varför Lea Michele vann bästa komediskådis. She rocks. Och jag kan inte förstå att jag säger detta, men hur kunde de välja Taylor Swift till Les Miserable?! Love her to death, men hon kan inte skådespela. Fråga vem som helst som sett Valetine's day. De kunde fått Lea. Fel val, feeeel val.)

Summer nights från Grease (Mercedes och Sam, Samcedes)
We found love av Rihanna (Rachel och Santana, Pezberry)
Without you av David Guetta (Rachel)
The first time I ever saw your face (Rachel, Santana, Tina, Mercedes)
Och nån bröllopssång som jag inte bryr mig det minsta om. Emma sjunger. Careface.

Och nu lade Ashley Lendzion, HeMos förra roomie upp hela videon från när Heather var på Letterman, den där hon flyger. Eller ja. Den innehåller typ allt som de twittrade om förra veckan, till och med Dianna Agron på en hoppstylta. Me gusta.

(Kommentarer på tumblr: we love Hemo, Vanessa and Lady Di, but where the fuck is Naya?)

Svar: här. På väg att äta upp Damiens öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar