fredag 20 januari 2012

Seriöst bästa dagen någonsin.

Igår:
Jag sitter och transkriberar en intervju. Min chef (Glee-hataren) kommer och tittar.
Han: Det där är inte Eddie Gray.
Jag: Njaaa, jag är helt säker på att de introducerade honom som Eddie Gray.
Han: Ja, fast jag tror de sa Andy Gray, för det är han.
Jag: Njaaaaaa
Han: Om jag har fel lovar jag att se en hel säsong av Glee.
Så jag tror på honom för jag kan ju ingenting om fotboll.

Idag:
Jag sitter fortfarande med den förbannade intervjun.
Producenten: Det där är inte Andy Gray, det är Eddie.
Min chef: Va?
Jag: Men nu skämtar ni med mig va?
*googlar*
Jag: Alltså, du inser vad det här innebär va?! *VÄRLDENS STÖRSTA LEENDE*
Min chef: Åh nej.
Jag: Jag tar med första säsongen av Glee på bluray på måndag då, sen vill jag att du rapporterar tillbaka till mig med vad som händer, okej? Jag kommer be om detaljer, så du kommer inte kunna läsa dig till det. HAHA!

Detta är en fantastisk dag.

1 kommentar: