onsdag 18 januari 2012

Sov 00-01:55 och 04:00-07:00. I'm hardcore.

Så gårdagen då. Vi kom dit, fick drinkbiljetter som jag lyckligtvis sparade till efter visningen, annars hade jag nog somnat. Träffade massa folk, även om det var hundratals människor där och jag visste väl kanske vilka en tredjedel var. Sen fick vi se de två första avsnitten och jag är så imponerad! Tror ni kommer gilla det.

Sen drack jag ett glas vin, lyckades bli berusad på det, pratade smuts med Andreas Wilson och gjorde Natalie som spelar Matilda jääätteglad när jag sa att jag gillade henne i Kronjuvelerna. Hon är så himla söt, är 21 tror jag och när de sa till henne att de ville raka bort halva hennes jättelånga blonda hår för serien så sa hon bara "javisst!" och sen var det inget mer med det. Träffade massa gamla kollegor också och pratade ÄM säsong 2. Vi är hoppfulla. Sen tog jag och Paul tunnelbanan hem för att hinna handla innan kl 23, för vi var båda jättehungriga.

Kom hem och åt, somnade och förstod inte alls vad som hände när klockan ringde fem i två. Men då var det Glee och sedan sömn igen och nu är jag trött men det var det värt.

Sömnig, sömnig, kaffe, sömnig BOOM HQ-bilder från Michael släpps. Två veckor kvar, eftersom det inte är något avsnitt nästa vecka.



Jättesömning, lite mer kaffe, somnar nästan BOOM twitter. En av manusförfattarna lägger upp en bild. Not so sömnig anymore. Jag måste sluta följa alla som jobbar med Glee på twitter. Too many feelings.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar