onsdag 11 januari 2012

Hello? Can you see me? Is this working? Hello?

Jag älskar när folk är roliga utan att fatta det. Dianna Agron spenderar den första minuten på telefon och sedan med att fråga om folk hör henne, sen sitter hon tyst i världens lääääängsta minut och ser så förvirrad ut att jag fick ont i magen av skratt. Nu ska jag se resten, hoppas hon är lika rolig i resten också. Och jag lovar att hon kommer säga "let's see" minst hundra gånger på 25 minuter. Promise. (Nu hittade jag en video på när någon klippt ihop varenda "let's see" hon säger!! HAHA, jag måste sluta nu, jag får ont i magen av skratt.)

Dianna Agron spelar alltså Quinn i Glee, hon är även med i några avsnitt av Heroes och spelar den kvinnliga huvudrollen i I Am Number Four. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar