torsdag 26 januari 2012

Ont i magen av skrattkramp.

Jag rensade precis avloppet till mitt badkar alldeles själv. Det var äckligt, men igenproppat så jag hade inte så mycket val. Blääää. Tur att pappa kunde guida mig genom det hela i alla fall, haha.

I morgon kommer Emma hit och hälsar på mig!! Efter gymnasiet flyttade hon till Norge (jag med, i en vecka) och blev kvar så vi har knappt träffats sedan dess. Det ska bli riktigt roligt att få besök dock! Väldigt spontant var det dessutom. Wohoo.

HAHA, nu kollade jag igenom hela mitt SUPERGAMLA bildarkiv som lyckligtvis låg på en extern hårddisk vid den stora crashen, och jag hittar ingen normal bild på oss två ihop. Däremot hittar jag såna här underbara bilder:
Emma och Jessica. Poolparty hos mig efter studenten och innan Norge.

Året innan; 18 år, regn, lera och misär på Roskilde. Jag har dubbla hoodies på mig.
Året innan: 17 år, solsken och lycka på Roskilde. Och fotbollströjor. Heja Senegal!
 Och denna!!! HAHAHA. Jag dööööör. 
80-tals tema på studentfest. Halmstadvip.se?! HAHA. Oh my lord.
Som vi ser ut. Vilket radarpar. Ursäkta mig medan jag skrattar ihjäl mig.

Anyhow:

I morgon är det First Listen Friday. Hoppas de släpper hela denna låten då. Herregud. Santana + Sebastian sjunger Smooth Criminal. Dear lord. Sebastian är ny. Jag hatar honom. Oh well. Jag får en känsla av att denna scenen kommer bli EPISK. Jag hoppas hon är arg. Santana som arg är bäst. Dessutom slipper hon äntligen cheerleadinguniformen, kan inte bli annat än bra.

Spoiler:
After rebuffing Sebastian’s romantic advances, Blaine (Darren Criss) will become a target for the former flirt, who takes things a bit too far and winds up making an enemy out of Santana (Naya Rivera) in the process.
Haha, Glees kontinuitet igen. Santana HATAR Blaine. AVSKYR. Haha. Som om hon skulle bli arg på Sebastian för något som har med Blaine att göra... titta bara på hennes min under Last Friday Night (TGIF). Sådär ser inte någon ut som tycker om den andra personen. Och så blir hon svartsjuk, det är roligt. Och Faberry dansar på pianot. Mycket som är rätt i den videon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar