fredag 27 januari 2012

Murray - Djokovic.

Om hela Sverige stod stilla förr när Stenmark åkte, kan jag säga att mitt jobb står exakt lika stilla när semifinalerna i Australian Open pågår. Folk skriker och ropar och när sändningen igår flimrade i slutet av Nadal - Federer så höll folk på att bli tokiga. Jag tycker folks reaktioner är mer spännande än själva tennisen, men det kan nog ha att göra med att jag inte fattar någonting och när min rumskompis (här på jobbet alltså) kom inspringande igår och ropade "who's winning?!" och jag sa "I have no idea, I don't get tennis." så stirrade han på mig som jag var galen. Woops.

Och att jag inte ens vet vem som är vem gör ju inte saken bättre. Eller vem som får poängen och varför, så det hjälper ju inte mig heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar