måndag 9 januari 2012

And that's how Sue sees it. No freakin' me gusta.

Oj oj oj. Jane Lynch. Jag tror inte hon förstår sig på Gleeks och the fandom. Och denna gången händer det precis innan jag ska sova. Typiskt.

She's going down. Glee Spoilers. People are pissed. Som vanligt.

Brittany and Santana | While some fans have expressed dismay that Brittany and Santana have yet to seal their romance with a kiss, costar Jane Lynch says she thinks the lack of girl-girl action makes sense. “I don’t think Brittany’s in it. I don’t think Brittany’s in love with Santana,” Lynch theorizes. “I think Santana needs a girlfriend. Brittany loves her, but Brittany’s not her girlfriend.”

Vilket är lite lustigt för jag såg precis innan jag läste detta denna scenen (the heart locker), och vad säger hon då? Suck.

Haha, jag bryr mig alldeles för mycket om en tv-serie. Och alla viktiga Brittana-scener i säsong två har fått nya namn, för alla utspelar sig vid deras skåp. Först har vi the flirt locker (som jag var arg på häromdagen när de översatte cuddle till bli snygga haha), the hurt locker (HURT!!), the dirt locker (min favorit! "Well, well, if it isn't tweedle-dumb and tweedle-fake boobs"), the shirt locker ("I'm dating Karofsky now." "That's gross."), the revert locker (Vote Santofsky) och sist men inte minst the heart locker ("All I know is that I love you more than I ever loved anyone. And because of that, I think anything is possible.")

Åh, och nu skulle jag kolla exakt hur elaka folk är mot Jane Lynch på twitter när jag såg detta. Tydligen så ska fansen försöka bräcka varandra i vilka de kan få "trending" just nu. Självklart leder Justin, men Taylor och hennes Swifties är inte långt efter. Men ser ni vem som är på 9:e plats? HEMO!! Heather Morris alltså. Yay! I morse var Naya trending, nu Hemo. Går bra för Glee just nu. Men jag hoppas hon sköter sig på Letterman i kväll, annars kommer hon få så sjukt mycket oförtjänt skit.


Och jag har ju nämnt att folk kan vara ganska brutala på twitter. Detta är den senaste kvarten. People are upset... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar