måndag 21 mars 2011

Wild Berry.

Idag testade jag min första Celsius, smak Wild Berry. Oh dear lord. Den var väldigt söt, men gick att dricka. Och jag dricker aldrig kaffe eller energidryck, så jag blev en duracellkanin. Jag fick svårt att sitta still, men var samtidigt hypermedveten om allt som hände. Det kändes som att jag hade kunnat lyssna på tre olika föreläsningar samtidigt och ändå hänga med i allt som hände. Wow, vad pigg jag blev helt enkelt! Kändes skitbra, och sen när jag kom hem var jag tvungen att gå ut och gå en lång runda för att göra av med energi. Nu är det över fyra timmar sedan jag drack den och jag är fortfarande alldeles fylld med energi. Så himla härligt! Perfekta drycken inför praktiken alltså!

Så här glad och pigg blev jag. Satt nästan såhär på föreläsningen idag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar