onsdag 16 mars 2011

Mindre än en månad kvar.

Idag tog vi ledigt från klippandet eftersom en klasskompis behövde hjälp av Arash att filma. Inte mig emot, jag behövde en lugn dag. Fast så lugn har den inte varit, jag har sprungit runt här hemma och slängt massa saker. Jag ska bland annat skänka nästan 10 par skor som jag aldrig använder längre, onödigt att de ligger och skräpar. Dessutom orkar jag inte släpa med mig allt i flytten. Jag ska sälja typ allt jag äger och har, soffan ska bort, soffbordet kanske också om någon vill ha det och lite annat. Först ska ju allt hem till Halmstad under min praktik och sedan ska det dit jag bestämmer mig för att flytta. Eller ja, där jag får jobb helt enkelt.

Och under praktiken ska jag inte bo hos Jennifer längre... tråkigt, jag såg fram emot det! Men det blir nog jobbigt med pendlingen, och dessutom kostar det jättemycket pengar med både pendelkort och SL-kort, så nu ska jag bo hemma hos min gamla showmamma istället :) får hyra in mig i ett rum där, mitt i Stockholm och mindre än 2 km promenad till praktiken. Får åka upp till Jenna på helgerna i stället och hälsa på :)

1 kommentar:

  1. Ja, det var tråkigt att du inte ska bo här men jag förstår dig såklart! Och tänk vad kul vi ska ha när du kommer hit och hälsar på :) kram!

    SvaraRadera