onsdag 23 mars 2011

Tvillingdröm.

I natt drömde jag att jag fick tvillingar. Två flickor. Men jag hade så mycket att göra att min syster fick ta hand om dom. Och så kom jag bara på ett namn, mitt favorittjejnamn som en eventuell framtida dotter ska få heta, så båda fick heta det. Sen blev jag jätteledsen när min syster kunde skilja på tvillingarna, men inte jag. Fast egentligen gjorde det ju inte så mycket eftersom de hette samma sak...

Mycket konstig dröm. Och tydligen kan jag bara få ett barn, och det får vara en tjej för annars blir de namnlösa :)

Idag: frukost, packa lite, körlektion (inte jag dock) och sedan klippa klart reklamen. Pyttelite som ska fixas efter handledarmötet igår. Vi kommer vara helt klara 1 vecka innan redovisningen, det har aldrig tidigare hänt. Det är ju tradition att hela klassen stressar ihjäl sig natten innan. Skönt att slippa det! Sen blir det till att skriva klart produktionsrapporten som ska in på måndag, för på lördag kommer Arash familj. Och sen på måndag min. Hej mamma och pappa, det ska bli roligt att träffas, men mest längtar jag efter Hvita!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: