fredag 18 mars 2011

Hostihost.

Vaknade kvart i tio av världens hostattack, trodde jag skulle hosta upp lungorna. Har varit slemmig i halsen i flera dagar nu, men inte mer än så lyckligtvis. Inget ont, ingen feber eller så. Dock kliar det konstant och idag som jag hade hoppats att det skulle gå över. Och jag måste gå till skolan idag så jag funderar på att gå och köpa något hostmedel på apoteket innan skolan. Kommer inte ihåg senaste gången jag tog något sånt, så jag måste nog be om hjälp!

Annars går livet bra. Jag drömmer om Stockholm varje natt och jag har börjat sälja massa skolböcker, jag kommer aldrig någonsin läsa böcker som "Introduction to documentary" eller "Medierna och demokratin" igen. Däremot behåller jag några mer konstnärliga, typ "Shot by shot" och filmvetenskapsböcker. Tänk att min skoltid snart är över. Jag som alltid älskat att gå i skolan. Jag har aldrig varit skoltrött, förstår inte riktigt vad folk menar med det. Det är ju jätteroligt att gå i skolan! Man träffar massa folk och får lära sig grejer! Vad kan bli bättre?

Men nu är det dags. Ut i det verkliga livet. Vissa i min klass har fått jobb redan, trots att deras praktik inte ens börjat! På sina praktikplatser då alltså. Lyckosar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar