lördag 19 mars 2011

Påven Johanna.

Dagens bästa för en halvsjukling: voddler har släppt en app! Bara att se på film direkt i mobilen. Idag har jag sett Pope Joan, baserad på boken Påven Johanna som är fantastiskt bra. True story eller inte, det spekuleras det fortfarande i. Om den är det så är det sannerligen vatikanens bäst bevarade hemlighet. Den enda kvinnliga påven någonsin. Bra film, ännu bättre bok.


Och så har jag sett lite på skidor. Mamma ringde och frågade om de inte skulle se mig på tv:n snart, men riktigt så roligt är det inte att jag orkar ta mig upp dit! Dessutom ser man bättre på tv :)

Snart kommer pojkvän hem med tapas. Jag har beställt det idag, mest för att jag är så sugen på brie och serranoskinka. Mums!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Trotzgatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar