tisdag 8 mars 2011

Praktik!!

Jag har lektion. Jag har jobbat inget alls kan jag säga. Men skitsamma, för:

Jag har fått praktik!!

Och inte vilken praktik som helst, utan världens bästa praktik på ett av Sveriges största produktionsbolag! Dock är den i Stockholm, men jag kommer få jobba med en alldeles ny tv-serie, med precis det jag vill arbeta med sen. Jag är superlycklig! Jag hörde talas om annonsen, registrerade mig på sidan den låg ute på och en kvart senare ringde dom och sa att jag fått den i princip. Yaaaay! Lycka lycka lycka. 11 april till 24 juni ska jag arbeta med den, två veckor efter jag tagit examen, men det gör inget för det ska bli så roligt!

1 kommentar:

  1. Jennifer berättade! Låter superspännande med praktiken, grattis cecce! :) och bli roommate med jenna, toppen ju!

    SvaraRadera