onsdag 23 mars 2011

Beslutsfattaren.

Haha, jag läste precis detta hos spiderchick. Hon har en rolig blogg för övrigt. http://spiderchick.nu/


"Ikväll beställde vi pizza.

Min kille: Vad vill du ha för pizza.
Jag: Vilken som helst.
Min kille: Då beställer jag kebab.
Jag: Nej! Allt utom kebab.
Min kille: Då blir det Hawaii.
Jag: Nej fy.
Min kille: Africana?
Jag: Nej usch.
Min kille: Vesuvio?
Jag: Nej!!

För jösse namn! Med "vilken som helst" menar jag naturligtvis att jag vill ha Capricciosa med sås vid sidan om."

Sådär låter det ALLTID hos oss. Och sen har jag dessutom mage att skälla på Arash över att han aldrig tar beslut för jag tycker det är så tråkigt att alltid bestämma. Haha, bortskämd skitunge är jag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Åsgatan,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar