torsdag 3 mars 2011

PT, kläder och ett jobb.

Ibland när jag har lite tråkigt brukar jag surfa runt på olika kläd- och skosajter och titta på fina saker. Drömma mig bort och tänka på framtiden när jag har en inkomst. Och nu snackar jag inte en hög lön ens, bara något mer än de 8000 kronorna jag får varje månad nu. Tänk att kunna köpa mer än en sak varje månad utan att få ångest. Wow... Eller kunna gå till optikern utan att gå en panikattack. Ha råd att köpa nya glasögon eller linser igen. Åååhh. Jag vill ha ett jobb!! Eller i alla fall en praktik till att börja med. Hur svårt är det egentligen att svara på mail?!

Dagens största dröm: jag googlar "pt Göteborg" och jämför priser. Tänk vad coolt det hade varit att ha en personlig tränare! Bara någon gång ibland... Nu är jag trött på att vara student. Härligt har det varit, men nu är jag snart klar med det lyckligtvis!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar