fredag 25 mars 2011

Drömmer mig bort mot ljusare tider.

Arash sover fortfarande (11:35) och jag sitter vid hans dator och tittar på bilder från Eurotrip 2010. Wow, vad jag vill åka på en sådan resa igen! Vi hade så himla roligt, vi var utmattad och såg så otroligt mycket roligt och hemskt, åt gott, drack gott, åt mindre gott och sov för lite. Bästa resan.
Cecilia i Rom.
Arash i Barcelona utanför Camp Nou.
Barn som är fastspända i varandra i Barcelona.
Vid något fint hus där de hade värsta fontänshowen varje kväll. Barcelona.
Cecilia längst upp i Notre Dame. Eiffeltornet till vänster om huvudet i dimman.

Men nej, om jag kanske borde resa mig upp från soffan och sluta drömma? Nästa stora resa blir ingen tågluff, det blir en road trip genom USA! :) När jag fått jobb och semester och sådant där förstås. Nästa sommar? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar