lördag 19 mars 2011

Tenoren.

Jag gjorde något så dumt igår. Jag följde med till kåren i Borlänge när jag verkligen borde stannat hemma för att inte bli mer sjuk. Jag var trött, hade huvudvärk och borde inte varit där. Men det var jag... tyvärr. Vi såg bandet Map of Moscow, det bandet som några filmade förra veckan när det var kuddkrig. Mycket bra musik, ska lägga upp videon här när den är klar och finns på nätet.

Idag skulle jag ha följt med Arash till skolan och hjälpt honom filma lite till sin showreel, men jag mår inte alls bra så jag stannade hemma. Ser på någon film på canal+ och dricker te. Kurerar mig helt enkelt! På vägen till kåren hittade vi denna skylt, "Cykel Mats" så Mats fick ställa sig framför den och vi tog kort såklart.

Bara en liten stund senare hittade vi "My Livs". Självklart fick ju My ställa sig och posa där då!

Map of Moscow, mycket bra band!

Min medicinhylla. Herregud vad skönt med hostmedicin, en klunk och sedan slipper jag den hemska torrhostan. Hallelujah! :)

Planen för idag: se på film. Kanske skriva lite på skolarbete. Och se på Glee-videos på youtube så klart! Som denna, med Gwyneth Paltrow. Jag brukar inte gilla henne så mycket, men som Holly Holiday i Glee är hon helt fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar