söndag 13 mars 2011

Map Of Moscow.

Jag vaknade kl 07:05 i morse. Det blir bara värre och värre. Arash blir galen på mig. Då gick jag upp i alla fall och duschade för att se om färgen skulle gå ur håret lite. Det gjorde den inte. Håret är typ brun/guld/orange nu. Lite speciellt men ganska coolt lyckligtvis. Vid åtta drog jag upp Arash för vid nio skulle vi infinna oss på musikvideoinspelning. Mats gör som projektarbete en anti-våldsmusikvideo där alla slåss med kuddar. Väldigt roligt, och det blir snyggt!

Men jag hade då aldrig trott att det skulle vara så fruktansvärt jobbigt att ha kuddkrig! Kommer ha galen träningsvärk imorgon i högerarmen. Dessutom fick jag ta av mina glasögon för att skydda dem så mitt djupseende var lika med noll = jag missade en hel del haha. Inte lätt att vara halvblind. Som sagt, laseroperation i födelsedagspresent? :)




















Arash var soldat som blev dödad med en kudde av oss rebeller.

Nu är jag trött. Det är ansträngande att vara statist och slåss med kuddar. Väldigt roligt dock lyckligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar