söndag 6 mars 2011

Reklamfilm.

Lördag: vi var på Friskis vid fyra på eftermiddagen, men då skulle de ha kettlebellgenomgång så vi fick vänta lite. Vid fem började vi rigga och kl 18 kom Ingrid, den äldsta medlemmen på Friskis i Falun. Himla cool, det blev väldigt bra. Sen hade vi en hel massa andra statister, och strax efter åtta var vi klara. Det gick väldigt bra! Sen gick vi hem och upptäckte att shutter island började då på Canal+, vilken lycka! Himla fantastisk film!

Söndag: idag började vi filma kl 10 på familjegympan. En liten tjej var utklädd till Bamse, så himla söt! Sen kollade vi Vasaloppet, riggade och åt lunch. Kl 13 kom de första statisterna och då körde vi igen. Vi tog massa bilder i gymmet, jag är så himla nöjd!! Det ser verkligen jättebra ut! Både jag och Arash fick vara med lite, men det gör nog inget. Vi kommer nog få godkänt ändå ;) haha. Så idag höll vi på mellan 10-16, sedan lämnade vi alla grejer i skolan. Sköööönt, vi har filmat klart! Helt sjukt. Sista gången jag filmar något i skolan. Weird. Imorgon har vi en föreläsning med världens skönaste snubbe, och på tisdag börjar jag och Arash klippa filmen. Och sedan! På onsdag! OSLOOOO! Som jag längtat. Idag spelade de Taylor på maxi när vi var där, jag ropade på Arash och pekade upp i taket, fick lite konstiga blickar. Hmm.

Nu: chips och toy story, sen sova! Vansinnigt trött i huvudet och hela kroppen, men det har varit en rolig helg!


Förresten: Arash har fått praktik i Göteborg nu! Himla skoj, någon som kan försörja familjen i framtiden då i alla fall ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Daljunkaregatan,Falun,Sverige

1 kommentar:

  1. Kul för Arash!! Var blev det någonstans?

    Då är vi två som längtar till onsdag men av två helt olika anledningar :)

    Kul att helgens filmning kändes bra, är säker på att det kommer bli en jättebra reklamfilm!

    SvaraRadera