söndag 27 mars 2011

Överfallen av cdon.

Imorse blev jag överfallen. Det var taskigt. Jag vaknade helt bisarrt tidigt, runt sju då klockan ju egentligen var sex och kunde inte sova vidare. Arash och hela hans familj sov djupt så jag surfade på mobilen. Hade fått ett mail från cdon med en rabattkod på 50kr så jag gick in för att bara kolla.

Yeah right!

En kvart senare var jag lite fattigare, men ganska mycket lyckligare. Hela första säsongen av Mad men och Dexter jättebilligt! Perfekt inför Stockholm att se på datorn när jag får tråkigt. Lika that's gonna happen...

Och dessutom The Hurt Locket, Nyckeln till frihet och en box med bland annat match point och Vicky Christina Barcelona.

Så jag blev överfallen, fast jag var nog ganska skyldig ändå...




Sandra, ser du att jag är på rätt gata?! Äntligen!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,Falun,Sverige

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag ser! Fattar inte hur svårt det kan vara... :)

    SvaraRadera