lördag 12 mars 2011

Tidig morgon.

Vaknade och tänkte att "åh nej vad ljust det är, nu har vi säkert sovit till 12 igen." Tittar på klockan: 08:20. Kan inte somna om, så nu är kl nio och jag har precis ätit frukost och ser på the amazing race. Ganska härligt att gå upp i tid för en gångs skull! Wow, och där fick jag pensionärsstatus...

Jag drömde om min praktik i natt. Jag var asgrym, det var säkert en sanndröm. Jag är lite nervös nämligen, jag i stockhom? Haha, hur ska det gå? Äh, det kommer gå bra! Jag ser fram emot det.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha welcome to my world! Själv tänkte jag att jag skulle sova länge idag eftersom jag ska på fest ikväll men jag var klarvaken vid 06:45. Men det är faktiskt en hel timma längre än jag brukar sova... La mig iaf i soffan och sov ett par timmar till. Av någon anledning är det lättare att sova där ;)

    Klart det kommer att gå bra i Stockholm! No doubt about it!!

    SvaraRadera