måndag 7 mars 2011

Bara för att.

När vaknade du imorse?
- Klockan stod på 8:40 för jag och Arash tänkte att det vore skönt att komma upp lite tidigare. Sen snoozade vi var 9:e minut i en timme. Bra jobbat där.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "VAAA? Vad händer? Oj, sova mer. Snooze."

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Ja, min lärare ringde. Se nedan för samtalet. Sen var den dagen lite förstörd.

Vilket humör är du på?
- Ganska så dåligt får jag nog säga. Jag är arg, har spänningshuvudvärk och är hungrig. Inte den bästa Cecilian alltså.

Vad har du på dig just nu?
- Dum fråga. One piece!!

Har du ont någonstans?
- Lite huvudvärk, men den går nog över när jag fått äta lite.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Chicken madeira från The Cheesecake Factory. I ♥ Cheesecake Factory.Visserligen utan mat, men jag och syrran på The Cheesecake Factory i alla fall. Utomhus, i början av april. Jag saknar LA...

Hur mycket var din senaste lön på?
- CSN för en heltidsstuderande ligger just nu på ca 8100 kr tror jag.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Mat på Maxi. Spännande.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Förmodligen Facebook, jag kommer inte ihåg.

Vad ska du göra idag och ikväll?
- Nu är det kväll, så jag ska äta en kycklingwok som Arash lagar, och sen blir det väl att vi ser på en film förmodligen. Som vanligt :)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Den första låten jag satte igång idag var Mine med Taylor Swift på vinyl.

Varför ska man läsa din blogg?
- Väldigt bra fråga.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Jag var på Friskis och filmade ett Dans Fuego-pass.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Arash brukar säga att jag är söt hela tiden, så det får väl räknas.

När fotade något senast, och vad?
- Jag fotade tavlan i klassrummet för att jag skulle komma ihåg uppgiften vi skulle göra i grupp.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Bara mat, inget annat.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- Datorväskan under skrivbordet. Och en miljon sladdar i ett enda trassel också.

Vad tror du att klockan är?
- 19:37. Nej, den var 19:54, dålig jag är!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag hade frågat SVT varför de aldrig svarar på mail.

1 kommentar:

  1. Snacka om att jag är så blek så jag nästan är genomskinlig på den bilden... :(

    SvaraRadera