lördag 12 mars 2011

Så kul man kan ha en lördag förmiddag.

Arash snarkar i sovrummet fortfarande, och jag leker med hans dator. Min låter som ett tröskverk när den startar, så jag snodde hans MacBook istället. Sen när jag får ett jobb ska jag skänka min laptop till mamma och köpa en stationär iMac istället och kanske en iPad också. En för mer avancerat och en för slösurfning.
Såhär roligt kan man ha i photobooth på en mac.

Åh, jag har börjat komma på saker jag önskar mig i födelsedagspresent! Jag skulle vilja ha nya glasögon, så ett presentkort på Smarteyes hade varit skoj! Eller skoj och skoj, egentligen förbannat tråkigt, men hur som helst; där kostar glasögonen bara 995 kr inkl glas och antireflex. Sjukt bra. Och så skulle jag vilja ha en eltandborste. Fast mest av allt vill jag egentligen ha kläder och skor. Så ett presentkort på typ H&M vore jätteuppskattat. Eller ett SL-kort. Jag ska ju snart försöka hitta runt i Stockholm...

Uppdatering: Jag vill inte alls ha glasögon!! Jag vill ha en laseroperation på ögonen. Tack!

1 kommentar: