måndag 14 mars 2011

"Life isn't about how to survive the storm, but it's about how to dance in the rain."

Jag är på så löjligt bra humör idag. Det är måndag, jag vaknade av mig själv 08:55 och åt frukost ihop med Arash innan han gick i förväg till skolan. Solen skiner, det är flera plusgrader ute och jag lyssnar på Taylor på vinyl på högsta volym. Jag bryr mig inte ens om att mitt hår är brunt, jag är glaaaad och lycklig och tacksam!! Tacksam över allt möjligt, att mitt liv är bra, att jag har världens bästa praktik, en fin pojkvän och världens bästa familj. Livet är bra idag helt enkelt!

En glad Cecilia i Onepiece och brunt hår. Står på mattan från helvetet, försök dammsuga den här jävlen. Äkta persisk matta från Iran, borde den inte kunna flyga? Besvikelse!

Cecilia i idag-är-jag-glad-och-färgglad kläder. Favorittröjan från Disneyland! Haha, är jag 24 eller 4 egentligen? Det enda vuxna på mig idag är min hårknut...

3 kommentarer:

  1. Gud vad din OnePiece ser härlig ut att ha på sig! Jag vill också ha en sån.

    Kan fortfarande inte fatta hur ditt hår kunde bli SÅ brunt??

    SvaraRadera
  2. Du är så söt och glad!

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att du är så glad! Härligt!

    SvaraRadera