tisdag 8 mars 2011

Jarowskij.

Praktiken alltså! Jag ska vara på Jarowskij i stockholm, produktionsbolaget som gör de flesta program till TV4. Jag ska vara med i 11 veckor under inspelningen av en ny tvserie med Robert Gustavsson. Wow vad coolt! Jag ska vara produktionsass och platschef. Precis vad jag drömt om! Det ska bli så fantastiskt roligt, jag fick en sån sjuk adrenalinchock när de ringde. Vilken lycka!! Och dessutom kommer jag nog bli kombo med Jenna i några veckor, skoj :) även om jag förmodligen inte kommer befinna mig där så mycket. Wow alltså. Jag är så lycklig! Dessutom hinner jag utan problem hem till brorsans bröllop, vilket var skönt att få höra.

Men som sagt, tänk vad saker ibland bara kan lösa sig. Jag som stressat upp mig helt i onödan :) fick ju världens bästa praktik ju!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar